Clientului tău îi este din ce în ce mai rău sau nu mai reacționează acut? Aceste situații apar iar și iar și te confrunți cu o provocare specială.

Ar fi important să faci un plan de urgență deja de la începutul îngrijirii. Trebuie să fie discutate cele mai importante numere de urgență și procedura în caz de urgență. Ar trebui să ai numerele de urgență pentru:

  • salvare,
  • pompieri și
  • poliție

întotdeauna la îndemână.

-

Pentru Germania poți reține această pagină . Elementele de bază pentru fiecare apel de urgență sunt:

Ce s-a întâmplat? Unde s-a întâmplat? Câți răniți sunt? Cine sună?

Trebuie să răspunzi la aceste întrebări, atunci când apelați numărul de urgență. Aceste întrebări trebuie să aibă deja un răspuns în documentație la începutul îngrijirii.

În aplicația #ManacareApp vă răspundem gratuit la multe alte întrebări. E convenabil să ai răspunsurile pe telefonul din poșetă!