Tu dispui de multe date personale și medicale ale clienților. Aceste date sunt ,conform datelor Planului de protecție deosebit de sensibile.

  1. Nu puteți dezvălui aceste informații unei terțe părți decât dacă are consimțământul clientului sau reprezentantului legal.
  2. Transferul datelor medicale de ex. pentru medicul, terapeutul sau serviciul mobil de îngrijire medicală necesită aprobare, consimțământ.Această aprobare este de obicei deja pregătită în contractul de îngrijire și trebuie semnată de client sau reprezentantul acestuia.
  3. În caz de urgență decideți întotdeauna în sensul sănătății clientului.
  4. Fotografii, nume, date de naștere,adrese,etc.ale clientilor nu pot fi furnizate mai departe în Facebook, WhatsApp sau prin SMS.
  5. De asemenea, trebuie să fii atent când stai cu un coleg în cafenea și vorbești despre clienții tăi, că nu schimbi informații personale sau medicale. Acest lucru poate duce la sancțiuni semnificative și este, de asemenea, executat.

Mai multe informații găsiți în #ManacareApp.